20 de lucruri pe care nu ai voie să le spui unei femei, atunci când eşti în pat cu ea!


Unele lucruri nu trebuie spuse niciodată...
Unele lucruri nu trebuie spuse niciodată...
Se spune că în război şi în dragoste totul este permis. Ei bine, în realitate lucrurile nu stau chiar aşa: totul este permis...până se ajunge în dormitor.
Odată ce sunteţi aici, trebuie să aveţi grijă ce şi cum faceţi, cel puţin la început, astfel încât să nu distrugeţi magia.
Prin urmare, dragi bărbaţi, aveţi grijă cum vă verbalizaţi plăcerea sau frustrările în timpul sexului, astfel încât să nu rataţi şansa unei noi întâlniri cu acea tipă.

1. Da, da, da, ştiu. E imensă!

2. Am terminat.

3. Tu n-ai terminat încă?

4. Ia zi, cine-i tăticul tău?

5. Mami, ţine-mă în braţe!

6. Acu, asta-i situaţia!

7. Poţi să taci?

8. Sunt virgin.

9. Hmmm, cred că Michelle McGee e super sexy!

10. Prefer să fie întuneric beznă în cameră

11. Ei bine, mda..a fost ok.

12. Poţi să-mi faci un sandviş acum?

13. UPS! Soldăţelul meu doarme...

14. Ups, ups, ups, am greşit gaura.

15. Ce părere ai avut despre cartea "Mănâncă, roagă-te, iubeşte"?

16. Ai un gust aproape la fel de bun...ca cel al fostei mele iubite

17. Nuuuuu Nunununununununununununu!

18. E OK. Majoritatea fetelor cu care am fost n-au ajuns nici ele la orgasm.

19. Hai să ne grăbim, mai e un pic şi începe "meciul" la televizor.

20. Numele unei alte femei!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu